update



Denna dag har inte varit den bästa. I fredagskväll fick jag riktigt ont i ryggen och det har
hållt i sig. I morse var det verkligen hemskt och jag har knappt kunnat gå på toaletten.
Jag har haft problem med ryggen innan men aldrig såhär allvarligt. Får panik när jag tänker
på att jag måste åka in till Malmö imorgon eftersom vi har redovisning. Det gör ont precis
hela tiden och ibland blir det nästan för mycket. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen då.
Men jag har i alla fall fått tag på ett par kryckor och det underlättar verkligen när jag går
med dem. Tur att jag har en sådan snäll bror som lånar ut sina.

Sen har jag även världens bästa pappa. Vi var och handlade idag eftersom jag inte har
någon mat hemma. Han hjälpte mig i butiken, in och ut ur bilen och han sa även att han
ska köra mig till stationen imorgon. Jag sa att det inte behövdes men då blev han nästan
arg. Han är verkligen helt underbar och jag är lyckligt lottad, att ha en sådan underbara
pappa som även är min bästa vän. Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom.

Jag har även en snäll mamma som ska ringa till läkaren imorgon och se om jag kan få
en akuttid. Hon har även hjälpt mig idag här hemma när jag inte har kunnat göra något
själv.
Idag har jag även fått några söta sms från underbara vänner som undrar hur det är
med mig. Känns mysigt att någon bryr sig om mig och vill mitt bästa. Det gör mig varm
inombords - nästan lycklig.

Så trots att jag har extremt ont i ryggen precis hela tiden så är jag ändå lite glad
eftersom jag börjat inse att jag faktiskt inte är ensam. Det ska jag komma ihåg nästan
gång jag är ledsen och känner mig helt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0