life.



Här har ni kvinnan jag har umgåtts mest med på sista tiden. Jag klagar verkligen inte, jag
skulle inte kunna önska mig en bättre vän. Vill ni se fler foto på henne från en liten tågtur
hem från Malmö, gå då in på www.theheartisarebel.devote.se

Annars flyter livet på. Jag går i skolan, jobbar, ser handboll och försöker vila så mycket jag
kan. Det är riktigt mycket nu, fast jag överlever - älskar att ha mycket att göra. Har dock
aldrig tid att slappna av och bara vara - får bli bättre på att ta mig tid till det. Imorgon är
jag ledig och då ska jag försöka att bara ta det lugnt, kanske gå en promenad och njuta av
dagen.

På sista tiden har det hänt ganska mycket, både bra och dåliga saker. Jag har bland annat
insett hur tacksam jag borde vara över att jag skrev på kontraktet igår för en lägenhet som
blir min i början av maj. Det ska bli så otroligt skönt att flytta till något eget och det är en
början för mig. En tid då jag kan starta om och börja bygga upp mitt liv på nytt. Jag har
verkligen förstått att blod inte är tjockare än vatten, människor sviker så lätt och det är oftast
de som man funnit på vägen som stannar - inte de som fanns där från början. Jag har fått
perspektiv på livet och jag inser nu att det jag behöver för att vara lycklig, det har jag. Jag
behöver inte mer.

Som ni nog märker skriver jag inte lika mycket här längre. Det finns en väldigt enkelt orsak
till det. Just nu finns det bara olycklig kärlek i mitt huvud och hjärta. Ni har läst om det innan
och mycket av det jag skriver handlar om vad jag känner just i det ögonblicket. Jag vill inte
trötta ut er och vara dryg, därför vill jag inte skriva om det heller. Har nu köpt en liten skriv-
bok som jag använder flitigt för att få skriva av mig. En dag kanske jag skriva om det här,
men just nu vill jag hålla det för mig själv. Hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mika.

vad glad jag blir när jag läser att du har fått lägenhet.. detta har du ju väntat på :) annars får man inte veta vad som händer i ditt liv nuförtiden. längesen vi träffades. men vi har båda mycket att stå i. men snart får vi ses :) kraaaaaaaaaaaaaaaaam <3

2012-03-01 @ 19:18:19
URL: http://moparmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0