sundown.



Stress, stress och ännu mer stress. Jag vet inte riktigt varför jag är såhär stressad men
det känns som om jag har väldigt mycket att göra på väldigt kort tid. Jag brukar alltid,
som många vet, skjuta på saker till sista sekunden - fast denna gång är det som om jag
har väldigt mycket att göra men jag vet inte vad som ska göra. Ångest!

Nu ska jag städa, diska och fixa lite hemma - känns riktigt skönt och lite roligt att städa
nu när jag bor i ett hem som är mitt eget. Det är svårt att förklara men mycket känns
väldigt annorlunda på väldigt många vis. Än har jag inte hittat något negativt med det,
vilket känns väldigt bra. Ni får har det bra, så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0