inget kan slå en vacker hö

04eda0c9d1759cbf6beb8a0f9791e231.png

Kolla varifrån!

inget kan slå en vacker höstdag i Lilleskog som ligger 7km från mitt hem. Vilken känsla, vilket ljus och vilken tystnad. Mina tankar samlas äntligen på ett ställe och jag kan fokusera på varje individuell händelse som gör mig förvirrad. Även om jag sett den största förvirringen flera gånger så kan jag låta det rinna av mig. Jag önskar att en bil ska tuta, att ett speciellt ljus ska blända mig - avsaknaden sårar inte så mycket som jag trodde.
Ja, en fridfull plats skapar ett fridfullt sinne. Nu ska jag fundera lite till och hoppas på att alla mina problem blir lösta. Man måste ju tänka positivt.
'I need you like a heart needs a beat'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0