i efterhand känns det bra

Innan jag ska träna så känns själva träningen alltid så onödig. Jag måste övertala mig själv till att träna eftersom jag alltid hittar undanflykter till att inte träna. Det kan vara att jag inte har tillräckligt med tid för att hinna med allt, att jag har lite ont i ett ben eller att det är för dåligt väder för att ta sig till och från gymmet. Fast när jag väl kommer till gymmet så känns det bra och i efterhand så känns det fantastiskt. Känner ni igen er?

Nu sitter jag och ser på tv och är extremt glad för att jag tog mig i kragen och gick till gymmet. Där var inte så många som tränade idag och det gjorde att jag kunde träna i min egen takt och göra maskinerna i min speciella ordning. Ja, det var ett väldigt upplyftande och berikande träningspass. Nu ska jag steka några köttbitar och göra en lätt sallad till.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0