Hayden Christensen, MUMS!

Jag skrev i ett tidigare inlägg om några av, enligt mig, världens snyggaste människor. Efter att ha sett ungefär 20 minuter av Star Wars så inser jag att en inte kom med på listan, en man som är snyggare än de flesta - Hayden Christensen. Jag säger bara; MUMS!!

De som inte tycker han är snygg, de har en förvrängd verklighetsuppfattning. Han har allt som jag söker efter i ett yttre. Han är lång, har snyggt lite halvlångt hår och hans ansikte is to die for. Nu pratar jag mest om hans roll som Anakin Skywalker i Star Wars: episode 3. Han är en sådan kille som jag kan stirra på i flera timmar utan att få nog av, ja han förtjänar verkligen en plats på min lista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0